Αναγνώστες

Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2017

nail gel system korres

Είμαι απο τις γυναίκες που δεν θέλω ημιμονιμο στα νύχια μου. Δεν διαθέτω και την καλύτερη ποιότητα νυχιού και ειμαι σίγουρη οτι αν θα τολμήσω τελικά να το κάνω θα τα καταστρέψω.
Ξέρεις τι όμως; δεν με χαλάει καθόλου. Μπορώ να αλλάζω χρώμα όποτε θέλω! και πλέον με τόσο εξελιγμένα προϊόντα που έχουν βγει στο εμπόριο..σκασίλα μου :P
Δοκίμασα το nail gel system του korres.


*Βήμα 1
Απλώστε δύο στρώσεις απο το Nail Gel System 1
*Βήμα 2
Ολοκληρώστε με μία στρώση απο Nail Gel System 2, αφου στεγνώσει το Nail Gel System1 
*Διάρκεια έως και 10 ημέρες





πως το χρησιμοποιησα

*Βάση για να προστατέψω την επιφάνεια του νυχιού
*Βήμα 1
*Βήμα 2





σε καμία περίπτωση δεν μου κράτησε 10 μέρες! 
ναι, δίνει μια πολύ ωραία γυαλάδα. Προσωπικά επανέλαβα το βήμα 2, την 2η μέρα και γενικότερα αν 2 μέρες και τέλος οι άκρες άρχισαν να φθείρονται μετά την 3η μέρα.
Σε γενικές γραμμές με άλλα ημιμόνιμα που έχω δοκιμάσει είναι απο τα καλά.




*yours Angel...*


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου