Αναγνώστες

Τετάρτη 6 Αυγούστου 2014

Bourjois Make-up Kit!!!!

Στο σημερινό post μας θα σας μιλήσουμε για μία αγαπημένη μου εταιρεία την Bourjois.
Σας είχαμε δείξει στην σελίδα μας στο facebook πριν λίγες μέρες για μία αγορά που είχα κάνει με ένα σετ καλλυντικών από Bourjois!!
Η τιμή του ήταν τόσο χαμηλή που δεν συγκρατήθηκα, αν και έκανα προσπάθεια!!! :-)

Η εξωτερική συσκευασία του είναι έτσι:



και περιείχε μέσα τα εξής:



πέντε προϊόντα στην τιμή των 16,99€ (αρχική τιμή 37,49€)!!



1. Eyeshadow Trio - Smoky eyes


 


Μία παλέτα ματιών για να πετύχετε ένα smoky αποτέλεσμα. Η συσκευασία είναι αρκετά γερή, περιέχει ένα διπλό σφουγγαράκι και στο πίσω μέρος έχει οδηγίες για την τοποθέτηση της κάθε σκιάς. Επάνω γράφει ότι διαρκεί μέχρι 8 ώρες!! Με ένα καλό primer διαρκούν και περισσότερο. Δεν περιέχουν parabens, είναι δερματολογικά ελεγμένες και η υφή τους είναι πολύ πολύ απαλή. Στα 4,5gr και είναι η απόχρωση 01 gris dandy: γκρι, γκρι περλέ και βαθύ ασημί. Γράφουν κάπως έτσι: 

2. Volume glamour MAX Mascara



Αν θέλετε εντυπωσιακές βλεφαρίδες, τότε σίγουρα πρέπει να δοκιμάσετε τη συγκεκριμένη μάσκαρα! Μέχρι 10 φορές περισσότερο όγκο και διαρκεί ως 16 ώρες!! Δεν ξέρω αν διαρκεί τόσο πολύ, δεν την έχω αφήσει τόσο πολύ, αλλά ο όγκος που δίνει είναι εντυπωσιακός!!! Το βουρτσάκι όπως βλέπετε και στην εικόνα είναι αρκετά "γεμάτο" ώστε να αγκαλιάζει την κάθε τρίχα! Περιέχει φυσικό κερί και εκχύλισμα από μαύρο μαργαριτάρι (ουαου!!!) και προφανώς εκεί οφείλεται το τόσο έντονο μαύρο αποτέλεσμα που δίνει! Στα 10ml!

3. Rouge edition - Lipstick




Έντονο, κόκκινο κραγιόν με άρωμα που εμένα μου θυμίζει κεράσι. Περιέχει μία ειδική φόρμουλα που αφήνει τα χείλη ενυδατωμένα μέχρι και 10 ώρες!! Διατίθεται σε 18 διαφορετικές αποχρώσεις! 
Κατά την γνώμη μου θα είναι πιο φορέσιμο τον χειμώνα!! Απλώνεται πολύ εύκολα στα χείλη αφήνοντας ένα λαμπερό αποτέλεσμα!! Είναι η απόχρωση 15 Rouge podium, 3,5gr και δεν περιέχει parabens.


4. Little Round Pot Blush



Αγαπημένο ρουζ!!! Είχα παλιότερα μία απόχρωση και ήταν εξαιρετικό! Τα ρουζ της Bourjois τους έχουν κάνουν διάσημους χάρη στην εκπληκτική υφή τους και στην όμορφη συσκευασία τους! Η σύνθεση είναι βελούδινη και απαλή. Το βουρτσάκι που περιέχει συγκεντρώνει την επιθυμητή ποσότητα ώστε να γίνει μια σωστή τοποθέτηση στα ζυγωματικά! Η απόχρωση που έχω είναι το 48 Cendre de Rose Brune ένα ρουζ για υγιή εμφάνιση!! Μυρίζει τριαντάφυλλο!! Στα 2,5gr. Δείτε απόδοση χρώματος:


5. Mini Nail Enamel


Το σετ περιείχε τέλος και αυτό το βερνίκι νυχιών σε μπλε απόχρωση με ελάχιστα ιριδίζοντα στοιχεία!! Όμορφο χρώμα με διάρκεια, το μείον ήταν η μικρή συσκευασία και δεν με βόλεψε ιδιαίτερα το βουρτσάκι λόγω του ότι είναι μικρό!! Αλλά σαν χρώμα εκπληκτικό!! Στα 3ml.

Πώς σας φάνηκε το σετ μου?
Έκανα καλά τελικά που το αγόρασα??
Αγαπημένα δικά σας προϊόντα από Bourjois???



*yours nastazia...*






4 σχόλια:

  1. ennoeitai!!! poy ta exei prosfora?? thelw kai egwww!!!! oxi mono gia thn timh alla kai gia ta sygkekrimena proionta!!! eixa parei pio palia maskara bourjois kai ena royz!!! fantastika kai ta dyo!!! eidika thn maskara thelw poly na thn ksanaparw!!! facebook: Jenny Jenny.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τζένη μου χάρηκα πολύ με το σχόλιο σου και τον ενθουσιασμό σου...δυστυχώς τα προϊόντα αυτά τα πήρα από κατάστημα στην γερμανια!!! με έχει καταστρέψει το συγκεκριμένο μαγαζί!!! αλλά είμαι σίγουρη ότι υπάρχουν και ελλάδα ή κάνω λάθος??φιλιά!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Φοβερη προσφορα!! Υπεροχα προιοντα!! Να τα χαρεις ολα γλυκια μου!!
    http://cremebeaute.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σ ευχαριστω πολυ μαρια μου!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή