Αναγνώστες

Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

Hairstyles-Άνοιξη-Καλοκαίρι 2013!

   
    Είμαι πολύ χαρούμενη για το συγκεκριμένο θέμα γιατί λατρεύω την τάση αυτή που έχει επανέλθει!! Την φετινή άνοιξη και το καλοκαίρι το στυλ που κυριαρχεί στο hairstyle είναι το ρετρό και η επιστροφή στη δεκαετία των '60s. Αυτό κατά κύριο λόγο σημαίνει ότι επιστρέφει ο κλασικός κότσος μπανάνα, ο όγκος στο μαλλί (το γνωστό κρεπάρισμα) το οποίο άλλες το λατρεύουν και άλλες κυριολεκτικά το μισούν! Εγώ ανήκω στην πρώτη κατηγορία αρκεί ο όγκος που θα δώσω στο μαλλί μου να είναι πάντα σε φυσιολογικά όρια! Και αυτό που είναι πολύ στη μόδα φέτος και το αγαπάω τρελά είναι τα λατρεμένα μαντήλια-φουλάρια-κορδέλες, με τα οποία διακοσμούμε τα όμορφα κεφαλάκια μας!! Είτε έχεις έναν επιμελώς ατημέλητο κότσο, ή έχεις  κάτω τα μαλλιά σου μπορείς  στο λεπτό με ένα όμορφο χρωματιστό παιχνιδιάρικο μαντήλι ή κορδέλα  να δώσεις άλλη όψη στο χτένισμα σου!! Εμένα προσωπικά μου ανεβάζουν και την διάθεση!
   Στο εμπόριο υπάρχουν πάρα πολλά μαντήλια είτε μονόχρωμα ή δίχρωμα, κορδέλες με φιόγκους-σχέδια, φουλάρια  και φυσικά σε ότι στυλ επιθυμεί η κάθε μία!! Επιστρέφουν και έτσι μας χαρίζουν μια girly νοτα στο look μας!
   Μπορούμε να τα φορέσουμε όπως θέλουμε υιοθετώντας αυτό το στυλ και τα αποτελέσματα θα είναι εντυπωσιακά! Είναι αρκετά οικονομικά τα περισσότερα και με λίγα ουσιαστικά χρήματα μπορούμε να έχουμε καθημερινά ένα διαφορετικό look!!
  Στην κατοχή μου έχω ελάχιστες προς το παρόν κορδέλες, όπως βλέπετε και στην ακόλουθη εικόνα αλλά αυτό θα το διορθώσω άμεσα!! Ήδη έχω δει κάτι πανέμορφες κορδέλες σε ένα μαγαζί τις οποίες θέλω να τις αποκτήσω σύντομα!!

  Εξάλλου υπάρχει και ένα παλιό ρητό: πιάσε κότσο τα μαλλιά σου να φανεί η αρχοντιά σου!! Εγώ προσθέτω σε αυτό και μια όμορφη κορδελίτσα και γινόμαστε στο λεπτό όμορφες,chic και γιατί όχι αποπνέουμε και μια αρχοντιά!!

Εσείς έχετε την ίδια μανία όπως εγώ με αυτή την τάση??Μοιραστείτε την γνώμη σας!!


*yours nastazia...*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου